Dags för snagg

Är bara hemma en liten stund och slappnar av med en latte (älskar min kaffemaskin) innan jag ska iväg till frissan och fixa till snagget. Denna gången ska även sonen följa med. Jag erbjöd honom att jag kunde klippa honom, men nä se det dög inte. Tänk om det blev fult, det vågar man inte riskera som 14-åring. Jag har en ganske cool frisyr och har haft det ett par månader nu, det är rakat runt om på sidorna och längre uppe på, ungefär som Danny hade på Melodifestivalen fast mitt ligger ner åt ena sidan. Det tråkiga är dock att frisyren verkar väldans populär här i byn, var och varannan människa har sådan frisyr i olika varianter, både tjejer och killar, och det är ju roligare med en cool frisyr om inte så många har den. Vi får väl se hur länge den får vara kvar innan jag byter, är ju ganska ombytlig när det gäller färg och klippning och måste förändra mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0