Ulllaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ;)

Äntligen är det dags, på lördag ska vi åka till Gekås i Ullared. Jag har inte varit där på över 3 år och som vanligt bygger de ut och till i den affären så att man garanterat aldrig ska känna sig hemma där. Tur de har karta över butiken. Min svärmormor skulle åka med sin samfällighetsförening (tror jag det heter) med egen buss. Dock blev de inte så många som anmälde sig så de fick ta med familj också och det gjorde vi med besked. Så nu är vi 10 stycken från släkten som ska åka på lördag och då får sonen också följa med. När ungarna kommer upp i ålder är det inte lika lätt att handla kläder så det är enklare så här. Dottern som tröttnar efter 10 minuter på Kappahl får dock inte följa med ännu. Tänk dig själv, om hon efter 30 minuter på Gekås börjar fråga när vi ska åka hem. Då har man ju knappt hunnit förbi schampot ännu ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

oooh hittade du något fint? :) kraaam!

Svar: Maaaaaaaaaaaaaassor!! Hade kunnat handla för hur mycket pengar som helst. Mest nöjd med dagen var min jacka, armégrön med fuskskinnsärmar i svart.... och så givetvis två nya handväskor. David var också med och han hittade hur mycket fint som helst och var också jättenöjd när vi åkte hem. Med tanke på att vi var där i 8 timmar så kändes beslutet att lämna dottern hemma ganska bra. Sist vi var i stan och handlade var hon trött på det efter 30 minuter haha.
Kattis

2013-05-01 @ 21:56:33
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0