Träna träna...

Idag har jag träningsvärk. Lite sådär lagom så att man känner att man har gjort något utöver det vanliga men inte så mycket så att man stönar av smärta så fort man rör sig. Igår var jag nämligen på gymmet!! För första gången på typ hundra år. Körde 20 minuter crosstrainer och sedan olika maskiner.

Jag har tänkt börja träna hur många gånger som helst, men det är ju så förbannat svårt att få ändan ur vagnen och ta sig dit, men nu hängde jag på min svägerska och det gör det lättare att komma iväg. En annan anledning är att det är dags att lämna in kvitton på jobbet för att få tillbaka pengar för gymkort och liknande och då kände jag att det var dags att ta tag i mig själv. Så nu jäklar ska här tränas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0