Datenight

Igår lämnade vi barnen hos farmor och farfar på eftermiddagen för att få ha en kväll för oss själva, datenight. Det var jättelänge sen och nu kändes det som att det var dags igen. Vi strosade runt i mataffären och bestämde oss efterhand vad vi skulle laga för middag. Det blev kräfttoast till förrätt och lövbiff med potatishalvor till huvudrätt. Till det hade jag köpt en flaska bubbel. En söt sort, jag är inte mycker för torra mousserande viner, med ganska låg alkoholhalt för att jag inte skulle bli alldeles i gasen ;) Kvällen till ära tillät jag mig att äta både bröd i toasten och potatisen till köttet. Men senare höll jag mig till oliver istället för choklad som gubben åt. Men gud så sötsugen jag var :/ hoppas det går över snart.
 
Idag är det dag 4 utan socker och kaffet börjar faktiskt bli drickbart. Långt ifrån gott, men drickbart. På rätt väg med andra ord haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag drack alltid kaffe med mjölk och socker innan, men så slutade jag med sockret och efter ett tag blev det sååå mycket godare! Nu är det svinäckligt med socker i kaffet ^^

2014-02-02 @ 11:12:26
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0